martes, 24 de abril de 2012
COÑECEMETO DO MEDIO (Europa)
Pincha estas ligazóns para repasar este conceptos xeográficos RELEVO DE EUROPA, RÍOS DE EUROPA, PAÍSES DE EUROPA
lunes, 23 de abril de 2012
LINGUA GALEGA (Comprensión lectora)
Despois de ler o texto A gatiña de cristal do teu libro de Lingua Galega, copia este cuestionario no teu procesador de textos e realiza estas actividades.
1.- Lembra todo o que se di no conto sobre a gata de cristal.
1.1.- Onde foi fabricada?
1.2.- Para que?
1.3.- Que peculiaridade tiña moi especial?.
2.- Enumera as actividades que se celebraron co motivo da visita do monarca a vila de Venecia?
3.- Que agasallos se intercambiaron os dous personaxe máis importantes da historia:
O CONVIDADO:
O ANFITRIÓN:
4.- Explica con palabras túas o que pasou en cada un destes intres:
a) Cando o rei pasou a man polo lombo da gata...
b) Cando o rei mirou os ollos da gata...
5.- Que foi do rei e máis da gatiña?
6.- Escribe un breve resumo do texto.
1.- Lembra todo o que se di no conto sobre a gata de cristal.
1.1.- Onde foi fabricada?
1.2.- Para que?
1.3.- Que peculiaridade tiña moi especial?.
2.- Enumera as actividades que se celebraron co motivo da visita do monarca a vila de Venecia?
3.- Que agasallos se intercambiaron os dous personaxe máis importantes da historia:
O CONVIDADO:
O ANFITRIÓN:
4.- Explica con palabras túas o que pasou en cada un destes intres:
a) Cando o rei pasou a man polo lombo da gata...
b) Cando o rei mirou os ollos da gata...
5.- Que foi do rei e máis da gatiña?
6.- Escribe un breve resumo do texto.
LENGUA CASTELLANA (lectura comentada)
Después de leer el texto El catus enamorado de tu libro de Lengua castellana, copia este cuestionario y pégalo en tu procesador de textos y realiza las siguientes actividades.
1.- ¿Quiénes son los protagonistas de esta historia y qué significado tienen sus nombres?
2.- ¿ Por qué ambos jóvenes mantenían en secreto sus amor?
3.- ¿Qué hicieron los enamorados para seguir juntos?
4.- ¿ Cómo reaccionaron los miembros de sus tribus?
5.- ¿ A quién pidieron ayuda y cómo les ayudó?
6.- Desde entonces ¿qué ocurre cada primavera?
7.- Esta lectura es un texto narrativo que pertenece a un subgénero literario llamado leyenda que, como sabes, trata de explicar algún fenómeno desconocido. ¿Que trata de explicar esta leyenda?
8.- Sabes que todo texto narrativo consta de tres partes: planteamiento (parte en que se presenta la historia o el problema), nudo (parte en la que se desarrolla la historia) y desenlace ( parte en la que se resuelve el problema). Resume brevemente con una frase cada una de esas partes:
PLANTEAMIENTO:
NUDO:
DESENLACE:
9.- Partiendo del mismo planteamiento, reescribe la historia creando un nudo y un desenlace distinto. Puedes empezar así:
Munaylla y Pumahina eran dos jóvenes que pertenecían a dos tribus enemigas irreconciliables de la provincia argentina de Catamarca. Ambos jóvenes se enamoraron locamente....
GRAMÁTICA: Después de estudiar las preposiciones y conjunciones en tu libro de, pincha sobre este enlace y realiza las actividades referidas a las preposiciones y conjunciones.
1.- ¿Quiénes son los protagonistas de esta historia y qué significado tienen sus nombres?
2.- ¿ Por qué ambos jóvenes mantenían en secreto sus amor?
3.- ¿Qué hicieron los enamorados para seguir juntos?
4.- ¿ Cómo reaccionaron los miembros de sus tribus?
5.- ¿ A quién pidieron ayuda y cómo les ayudó?
6.- Desde entonces ¿qué ocurre cada primavera?
7.- Esta lectura es un texto narrativo que pertenece a un subgénero literario llamado leyenda que, como sabes, trata de explicar algún fenómeno desconocido. ¿Que trata de explicar esta leyenda?
8.- Sabes que todo texto narrativo consta de tres partes: planteamiento (parte en que se presenta la historia o el problema), nudo (parte en la que se desarrolla la historia) y desenlace ( parte en la que se resuelve el problema). Resume brevemente con una frase cada una de esas partes:
PLANTEAMIENTO:
NUDO:
DESENLACE:
9.- Partiendo del mismo planteamiento, reescribe la historia creando un nudo y un desenlace distinto. Puedes empezar así:
Munaylla y Pumahina eran dos jóvenes que pertenecían a dos tribus enemigas irreconciliables de la provincia argentina de Catamarca. Ambos jóvenes se enamoraron locamente....
GRAMÁTICA: Después de estudiar las preposiciones y conjunciones en tu libro de, pincha sobre este enlace y realiza las actividades referidas a las preposiciones y conjunciones.
domingo, 22 de abril de 2012
LINGUA GALEGA (repaso do adverbio)
Como
vés de estudiar O ADVERBIO é unha palabra que modifica ó verbo, ó adxectivo ou a outro
adverbio.
Copia e pega no teu procesador de textos as seguintes frases,
logo marca os adverbios e finalmente analízaos no recadro:
-
Antes
sempre ía diante e agora frecuentemente vai detrás.
-
Onte
saíume todo moi ben e hoxe todo fixen
mal.
-
El
non me saudou e eu tampouco o saudéi a el.
-
Quizáis
teñas razón, vai máis frío dentro que fóra.
-
Xa
sabes que me mareo moito nos coches, así que guía amodo porque abofé que penso que o fas adrede para fastidiarme.
-
Alberte
estaba bastante contento e súa nai tamén
-
Eu
rematéi o traballo axiña, a ti levouche máis tempo.
ADVERBIO
CLASE
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suscribirse a:
Entradas (Atom)